سرکولی زادگاه من
معرفی روستای سرکولی و آداب و رسوم  ایل بختیاری 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت یکی از مردان باتعصب و با غیرت اولاد خسروخان بابادی ، آمحمدجان ( آنامجون) خسروی فرزند مرحوم آمنوچهر خسروی را به اطلاع میرسانیم .آن مرحوم در صبح روز سه شنبه ۹۸/۸/۷ همزمان با روز شهادت امام رضا (ع) در شهرستان اهواز بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت . روحش شاد و‌یادش گرامی باد .‌

[ ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ ] [ 10:29 ] [ فروتن خسروی بابادی ]

با اعلام نتایج کنکور سراسری ، آقای یونس خسروی در رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان اهواز قبول شد . برای این جوان ارزنده آرزوی موفقیت را داریم .

[ ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ] [ 23:44 ] [ فروتن خسروی بابادی ]

عملیات زیرسازی محله مهدی آباد روستای سرکولی توسط دهیاری  این روستا و از محل اعتبارات دهیاری جهت اجرای آسفالت این محله انجام گردید .

 

[ ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ ] [ 0:19 ] [ فروتن خسروی بابادی ]

انالله و انا الیه راجعون

با نهایت تاسف و تاثر فراوان به استحضار میرساند آمزعل خان خسروی آخرین فرزند آدرویش خان در روز سه شنبه 98/3/28 در شهرستان اهواز دار فانی را وداع گفت و مراسم تشیع جنازه آن مرحوم در روز چهارشنبه 98/3/29 در روستای سرکولی شهرستان لالی و مراسم سومین و هفتمین روز درگذشت آنمرحوم در روستای خسروآباد شهرستان کوهرنگ برگزار گردید . به همین مناسبت مجلس ترحیمی در روز جمعه 98/4/7 در شهرستان اهواز برگزار میگردد . آنمرحوم دارای چهار پسر و شش دختر بوده . روحش شاد و یادش گرامی باد .


موضوعات مرتبط: تسلیت
[ ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ] [ 13:21 ] [ فروتن خسروی بابادی ]

روز چهارشنبه 98/2/25 بر اثر تصادف یک دستگاه ماشین پراید در محدوده تاراز ، متاسفانه پدربزرگوارمان آمحمود خسروی بابادی و همسرش بی بی مهین تاج فولادی دار فانی را وداع گفتند . مراسم سومین و هفتمین روز درگذشت مرحومه بی بی مهین فولادی  در روزجمعه 98/2/27 در مسجد روستای خواجه آباد لالی و مراسم سومین و هفتمین روز درگذشت آمحمود خسروی بابادی در روز شنبه 98/2/28 بعد از افطار در مسجد ریل وی شهرستان مسجدسلیمان برگزار میگردد . روحشان شاد و یادشان گرامی باد.


موضوعات مرتبط: تسلیت
[ ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ ] [ 19:49 ] [ فروتن خسروی بابادی ]
کار لوله گذاری و احداث حوضچه زمین های روستای خسروآباد با همت مالکین و اعضای شورای روستا و تلاش دهیار فعال روستای خسروآباد کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری در روز هشتم اردیبهشت آغاز گردید . با توجه به اینکه در سالهای گذشته زمینهای این روستا بصورت دیم بوده و همچنین خشکسالی چندین ساله ، کشاورزان فقط بصورت دیم در این زمینها جو می کاشته اند . با اجرای طرح آبیاری بارانی در این زمینها حدود 60 هکتار از این زمینها تحت پوشش قرار می گیرند و زمینه اشتغالزایی بیش از بیست خانواده را فراهم میکند . هزینه این پروژه بصورت مشارکتی توسط جهاد کشاورزی و مالکین پرداخت می گردد .


موضوعات مرتبط: سایر
[ ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ ] [ 12:34 ] [ فروتن خسروی بابادی ]

کار برداشت محصولات کشاورزی روستای سرکولی و منطقه هارکله آغاز گردید . محصولات کشاورزی روستای سرکولی شامل گندم و جو  بوده که بصورت دیم کاشته میشوند . در چند روز گذشته دو دستگاه کمباین وارد این منطقه شده . با توجه به میزان بارش بسیار خوب در این سال زراعی ، انتظار میرود که میزان برداشت محصولات کشاورزی امسال نسبت به سالهای گذشته رشد چشمگیری داشته باشد .


موضوعات مرتبط: اخبار روستای سرکولی
[ ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ ] [ 12:26 ] [ فروتن خسروی بابادی ]

اناالله و اناالیه راجعون

با نهایت تاسف و تاثر فراوان به استحضار میرساند آصیدال خسروی بابادی در روز چهار شنبه 1397/9/14 پس از تحمل بیماری در شهرستان شاهین شهر دار فانی را وداع نمود . مراسم تشیع جنازه  آن مرحوم در روز جمعه 1397/9/16 ساعت 10 صبح از درب بیمارستان شهرستان چلگرد به سمت روستای قلاتک و پس از مراسم خاکسپاری مراسم سومین و هفتمین روز درگذشت آن مرحوم در حسینیه شهرستان چلگرد برگزار میگردد . روحش شاد و یادش گرامی باد . نامبرده دارای 2 فرزند پسر و چهار فرزند دختر میباشد .

[ ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ ] [ 21:54 ] [ فروتن خسروی بابادی ]
با نهایت تاسف به اطلاع میرساند بی بی گل خاتی عبده وند همسر آمظعل خسروی دار فانی را وداع گفت . مراسم تشیع جنازه آن مرحومه در روز جمعه ۹۷/۲/۱۴ از شهرستان اهواز به سوی روستای سرکولی برگزار میگردد . مراسم سومین و هفتمین روز درگذشت آن مادر گرامی در روز یکشنبه ۹۷/۲/۱۷ در شهرستان اهواز برپا می شود . روحش شاد و یادش گرامی باد . ایشان دارای پنج پسر و شش دختر بودند .

[ ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ ] [ 10:7 ] [ فروتن خسروی بابادی ]

اناالله و اناالیه راجعون

به مناسبت سالگرد درگذشت مرحوم آعلی جعفری بابادی و همسرش مرحوم بی بی ترخون بهاری بابادی و یادبود فرزندش مرحوم عیسی جعفری بابادی مراسمی در روز پنج شنبه۹۷/۲/۱۳ در روستای سرکولی برگزار میگردد . حضور فامیل و‌ وابستگان و دوستان باعث شادی روح آن مرحومان و تسلی خاطر بازماندگان خواهد شد . روحشان شاد و یادشان گرامی باد . 

[ ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ ] [ 12:29 ] [ فروتن خسروی بابادی ]
@sarkoli

[ ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ ] [ 23:20 ] [ فروتن خسروی بابادی ]
مسابقات فوتبال جام دهیاری های شهرستان لالی با حضور نه تیم برگزار گردید که در پایان نیم های دهیاری سرکولی و دهیاری تراز به فینال این مسابقات راه یافتن و تیم تراز با نتیجه دو بر صفر برنده و به مقام قهرمانی دست یافت و تیم دهیاری سرکپلی به مقام نایب قهرمانی رسید . 

[ ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ ] [ 23:19 ] [ فروتن خسروی بابادی ]
با نهایت تاسف و تاثر به اطلاع میرساند بی بی هاجر خسروی در روز دوشنبه ۱۳۹۷/۱/۲۰ در روستای سرکولی به رحمت ایزدی رفت . مراسم سومین و هفتمین روز درگذشت این مادر بزرگوار در روز جمعه ۱۳۹۷/۱/۲۴  در روستای سرکولی برگزار میگردد . روحش شاد و یادش گرامی باد .  نامبرده یک پسر و دو دختر داشته است .

[ ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ ] [ 8:15 ] [ فروتن خسروی بابادی ]

 

[ ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ ] [ 17:0 ] [ فروتن خسروی بابادی ]

[ ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ ] [ 15:11 ] [ فروتن خسروی بابادی ]
مهدی خسروی بابادی در مسابقات سوپرساباکی قهرمانی آسیااروپا شرکت کرده و با شکست حریفان خود از کشورهای تاجیکستان و       به مقام قهرمانی رسید . این قعرنانی را به ایشان و مردم روستای سرکولی تبریک میگوییم 

[ ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ ] [ 14:57 ] [ فروتن خسروی بابادی ]
پدر بزرگوارمام آشاهمراد خسروی در روز جمعه مورخ ۹۶/۱۱/۲۷ در شهرکرد دار فانی را وداع گفت . مراسم تشیع جنازه و سومین و هفتمین روز درگذشت آن پدر بزرگوارمان در روز یکشنبه مورخ ۹۶/۱۱/۲۹ از شهرستان فارسان به سمت روستای خسروآباد قلاتک شهرستان کوهرنگ برگزار میگردد و مراسم سومین و هفتمین روز آن مرحوم در حسینیه کوهرنگ برگزار میگردد . حضور شما سروران عزیزباعث تسلی خاطر بازماندگان خواهد شد . روحش شاد و یادش گرامی باد . از نامبرده یک پسر به نام سرهنگ هوشنگ خسروی و شش دختر به جای مانده است .

[ ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ ] [ 7:23 ] [ فروتن خسروی بابادی ]

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت جوان ناکام دوشیزه نگین خسروی بابادی فرزند آالیاس خسروی را به اطلاع میرسانم .مراسم تشیع جنازه آن سفر کرده روز سه شنبه ۹۶/۱۱/۱۰ از شهرستان اهواز به سمت شهرستان لالی روستای سرکولی برگزار میگردد . مراسم سومین و هفتمین روز درگذشت ان مرحومه در روز پنج شنبه در شهرستان اهواز برگزار میگردد . روحش شاد و یادش گرامی باد. 

[ ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ ] [ 19:57 ] [ فروتن خسروی بابادی ]
پدرم آحسینقلی خسروی در سحرگاه شنبه ۹۶/۱۰/۳۰ در شهرستان لالی دار فانی را وداع نمود .مراسم تشیع جنازه در روز یکشنبه ۹۶/۱۱/۱ و مراسم سومین و هفتمین روز درگذشت آن مرحوم در روز سه شنبه ۹۶/۱۱/۳ برگزار گردید. بعلت وضعیت  روحی نتوانستم خبر مربوط به این فقدان را خبررسانی کنم . 

پدر جان روحت شاد و یادت تا ابد جاودان باد .

[ ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ ] [ 19:41 ] [ فروتن خسروی بابادی ]

دریا هم ایران را داغدار کرد . 

درگذشت ملوانان ایرانی در حادثه سانچی را به ملت شریف ایران و خانواده آن عزیزان تسلیت عرض کرده و برای آن عزیزان علو درجات و برای بازماندگان صبری جزیل خواهانیم . 

 

[ ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ ] [ 20:0 ] [ فروتن خسروی بابادی ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

روستای سرکولی از توابع بخش مرکزی شهرستان لالی در استان خوزستان واقع شده است .
لینک های مفید
امکانات وب